ביקורות על מצלמות תרמיות לגילוי נזילות בצנרת

Wiki Article

תיקון יעיל יותר – איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מאפשר תיקון יעיל יותר, ממוקד ואיתור מקור הנזילה בזמן קצר.

יש לבדוק שכל מוקדי המים בבית סגורים כולל בגינה וכך לבצע בדיקה של מונה המים.

המצלמה עוזרת לנו על פי אותם שינויים להבין את המקור המדויק של הנזילה. בפועל, השינויים הללו נראים באמצעות צבעים המשתנים בהתאם לאזור אותו אנו סורקים באמצעות המצלמה.

כלומר, יכול מאוד להיות שנזהה רטיבות בקירות הסלון, אבל הנזילה בכלל תגיע מבחוץ בעקבות ליקויים באיטום או בעיה במרזבים.

העבודה כוללת: איתור נזילה באמצעות צילום במצלמה תרמית, הפעלת מד לחות, בדיקות לחץ במעגל סגור (כולל מים חמים וקרים), בדיקת הצפה והפקת דוח ממצאים.

אז, הקיר או התקרה יכולים להתנפח, להתקלף או להתפורר ולהגיע עד למצב של ריקבון. גם מים יכולים לחדור פנימה ובידוד הבית למעשה נפגע.

זיהיתם בבית כתמי רטיבות או סימני עובש? סביר להניח שמדובר בנזילה מצינור המים בתוך הקיר. היום, בשונה מבעבר, ניתן להימנע משבירה מסיבית של הקירות ובעזרת שימוש במצלמה תרמית ניתן לאתר בצורה מדויקת את מקור הנזילה הסמויה.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

כלים סניטריים שבורים – שברים בבסיס האסלה, כיורים לא יציבים או רופפים, אמבטים ומקלחונים ישנים, כולם כלים סניטריים שחייבים תחזוקה איתור נזילות במצלמה תרמית מחיר והחלפה מידי תקופה.

ובכן, יש כל מיני סימנים היכולים להעיד על בעיית נזילה כמו למשל כתמים של רטיבות בקירות או בתקרה, התנפחות או עיוות של הקיר, שטיח רטוב, עובש, ריח לא טוב של טחב ועוד.

אם חשוב לכם לתחזק את הנכס שלכם בצורה הטובה ביותר – אין סיבה שתמשיכו להשתמש בשיטות ישנות לאיתור נזילות.

קרא עוד » איתור רטיבות מבנים כל מבנה הסובל מרטיבות, בין אם זה מפיצוץ בצנרת ובין אם זה רטיבות מגשמים, יכול להביא למצב של “בניין חולה”. החיידקים המצטברים באיזורים רטובים ולחים

גשמי ברכה כמובן. בשנים האחרונות, כחלק משינויי מזג האויר, אנחנו חווים יותר

בבניינים ישנים רבים בישראל הצנרת עדיין מותקנת מתחת לריצוף. משמעות הדבר היא נזק שנגרם לדירת השכנים עם כל פיצוץ בצנרת. אם השכן הגיע אליכם בטענה שנזילת מים שלכם גורמת נזק לדירתו כדאי להזמין צוות מקצועי לבדיקה.

Report this wiki page